суббота, 13 апреля 2013 г.

Як легко знайти радість))))))))))))))

Радість ховається  в дрібницях. Таких манюсіньких, що можна й не помітити. Але вони переслідують нас, ці кумедні радості, в таких самих манюсіньких  несподіванках))))))))))))))))))))).


….Руки відвалюються від того, що цей пакет із картоплею надзвичайно важкий. «І який вражий син не зробив у цьому будинку ліфта???????????!!!!!!! Щоб я оце таскав цей мішок на сьомий поверх?????? Перший,  другий… блін, ох і важко…який це вже, п’ятий, мабуть?..а, ні, це вже сьомий!!!!уааааааааа!!!!!! …)))))))))))))))))))))...

«Хай Господь милує, це не пара, це мені покарання за гріхи. ….Ох і нудно…Вже не можу. А ще, мабуть, і половини пари  не пройшло…Треба глянути на годинник. Ой, а зараз дзвінок!!!!!!!!!!!!!!! Круто, а я думав, що це ніколи не закінчиться!!!!))))))))))))))….


«Шось такий напряг із фінансами. І рахунок на телефоні треба поповнити. Це, мабуть, вільний лайф сьогодні закінчиться. Так, *111#. Ой як класно, бонуси прийшли, а я про них і забула зовсім!!!!!!!!))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))…

…Ранок: «Ой, як гарно надворі!! Теплота!!!!! Сонечко!!! А я думала,, сьогодні буде дощ, бо ввечері все затягло хмарами)))))))))))))))))))))))))))))…

… Вівторок, 1.29 після опівночі: «Та пофіг, не буду робити це тупе завдання…Завтра якось відбрешуся в університеті, бо реально хочу спати».
         Середа, 7.54 ранку: - «Дайте хтось  списати друге завдання, бо я не зробила»
-         «Так нам його не треба було, на сьогодні ж тільки перше».
- « Серйозно!? А я переживала, шо двійку отримаю!!!!!!!!!!!!!!!!!!»………….))))))))))))))))))))))))))))))

… «Вже сьома ранку, потрібно прокидатися….а так щось не хочеться… треба йти ...Стоп, я ж забув, шо мені на другу пару!!! хух, ще спокійно можна спати!!!!!!!!  ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))…

… «Хочу пончик…Ні,я нереально хочу пончик!!!!. А у мене на нього грошей немає, до банкомату пертися не дуже хочеться…А, може, хоч копійками нашкребу. Аааааааа, у мене ж іще десятка, що Лєнка (Свєтка, Сєрий, Людка, Вітька, Олька) повернула(в), я про неї і забула!!!!!!!!!!!!!» ))))))))))))))))))))))))))))….… 

...- «Так не хочеться сидіти тут чотири пари…»
-         «Тю, так у нас же сьогодні тільки дві, інші скасували.


 Ааааа, точно!!!!!!!!!!!! А я й забула )))))))))))))))))))))))))))))))))

…Подібні ситуації можна перераховувати до післязавтрашнього вечора. Для кожного вони свої.  Просто коли здається, що весь цей клятий світ проти тебе, пам’ятай, що радість ховається в дрібницях))))))))))))))))))))))) 
                   









Комментариев нет:

Отправить комментарий